sommarlov på hemmaplan

Strandvägen, bild från min instagram
 
Vilken blogg-svacka jag har haft! Jag kom tillbaka till Sverige för tio dagar sen och har redan hunnit njuta av mitt sommarlov (inte för att vädret har varit det bästa, men familj och vänner väger upp för det!). 
 
Jag har varit på kändisvins-vinprovning hos Anton inne på Kungsholmen, hunnit med prommis och fika i Diplomatstaden (där Jennifer sommarjobbar, den delen av Stockholm har utan tvekat vunnit första plats i min mentala lista över Stockholms vackraste gator), beskökt sötaste lekplatsen med Isak inne på Söder (Bryggartäppan, för er som undrar), pasta- och vinkväll hemma hos Jennifer, fredagsmiddag med mina systrar, mysfrukost med föräldrarna, fotbollsmatch osv. 
 
Jag älskar verkligen av att vara hemma i Stockholm igen!
 
 
Stockholm & Milano | bryggartäppan, diplomatstaden, kungsholmen, kändisvin, stockholm, strandvägen, söder, södermalm, vinprovning | |
Upp