Fashion & Beauty

 
Om man får lov att vara lite ytlig och oseriös en sekund så måste jag erkänna att jag är den sortens människa som alltid kan hitta pengar att spendera på en hudkräm (trots att jag har lådor som svämmar över här hemma redan, ett drag som jag för övrigt skyller på min kära mor).
 
Och eftersom det är en sådan viktig okej, irrelevant men givande (för mitt eget välmående så att säga), del av mitt liv måste jag få börja veckan med lite beauty talk
 
Egentligen är det inte så mycket beauty talk som det är klagomål - jag har precis tagit slut på min nya favorithudkräm från & Other Stories! Egentligen borde jag nästan vara glad över det, eftersom jag precis konstaterat att jag i vanliga fall svämmar över av dem.. Men nu måste jag alltså bege mig iväg för att infösrkaffa en ny burk fort som bara den - jag saknar att lukta som ett bageri efter duschen! 
 
Och med detta klagomål säger jag hej till måndag, jag vet att jag är mitt uppe i exam periods och ändå ägnar energi på det här... 
 
Ciao! 
Fashion & Beauty | & other stories, and other stories, beauty, skönhet, skönhetstips | |
Upp