svartvitt drömläge

 
Hittade min drömvåning inne på ESNY (inte helt otippat kanske, där brukar finnas en hel del vackra projekt).  Jag är egentligen inte överförtjust i den här stilen, lite förutsägbart med genomgående svart och vitt tema och ganska "säkra" val av möbler och konst. Men av någon anledning älskar jag den här våningen (jag gissar på att de fantastiska läget, enorma fönstren, dubbeldörrar och en hel del space gör sitt). 
 
Chict inrett vardagsrum, med flertalet mindre soffbord i olika storlekar och höjder. Små detaljer i form av glasvaser, mässingskulpturer, svartvita fotografier och mönstrade textilier gör att rummet känns inbjudande och genomtänkt ut. 
 
De svartmålade dubbeldörrarna är mina absoluta favoritdetaljer! 
 
Det, enligt mig, bästa inslaget i köket är taket! Hur vackert är det inte med vita väggar och ett mörkt tak? Moderna och enkla former är genomgående även i den här delen av hemmet. 
 
Se mer på ESNY's annons för Strandvägen 33.
 
Nu ska jag och Fanny köra iväg lite lådor hem till Isabelle och sedan måste jag jobba med autoCAD. Förresten, det är Men's Fashion Week i Milano just nu, med andra ord kryllar staden av snygga killar :D
Interior & Design | eklund stockholm new york, esny, fashion week, inredning, inspiration, interior design, mens fashion week, mfw, milano, stockholm, strandvägen, studera utomlands, våning | |
Upp