waste of sunny days

Fanny, jag, Julia och Isabelle (Lila tog bilden)
 
I helgen hade vi Julia på besök! Hon studerar i Connecticut sedan tre år tillbaka, men just nu har hon ett internship på FN (!!!) i Genève så hon tågade ner för ett besök hos oss i Milano! Vi var bland annat på vårt stammishak och åt pasta, drack för mycket vin och skrattade (mest år allas gamla date-historier, såklart). 
 
Resten av veckan har jag mest pluggat, hunnit träffa Andrea i Monza, försökt mig på att baka scones till frukost - och misslyckats totalt, jag förstår inte för mamma och pappa säger alltid att det är det enklaste i världen att göra!? Imorgon har jag exam i marketing, så den här strålande fina dagen spenderas vid skrivbordet.
 
Travel | connecticut, fn, geneve, italien, milan, milano, milano tips, monza, studera utomlands | |
Upp